"" Purple Area: Nya linnelakan från H&M Home

måndag, februari 27, 2012

Nya linnelakan från H&M Home

Har precis varit och hämtat ett paket med vita linnelakan från H&M Home som jag klickat hem för några dagar sedan. Det är lite spännande att se om de blir som jag hade tänkt mig. Det blir förhoppningsvis en något mindre shabby look hemma hos mig än på H&Ms bild. Tänkte mig mer nordiskt-fårskinn-linne-gotland, ja ni förstår säkert. Lite mer min stil.


I have just ordered home these linen bedset from H&M Home. Hopefully they will look good at my place, not like the picture below but more contemporary they way I like.

Foto H&M Home

10 kommentarer:

Svenja sa...

mmh i like it, i also own couple of things from h&m home.. have a nice day, svenja

Sara sa...

Härligt!! H&M Home är kanon. Bra priser för bra kvalité :)

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Jag är jättenöjd med våra linnelakan därifrån. Fint med vitt - vi har sand och lila.

baratradgard sa...

Hoppas det blev bra! Jag har linnesängkappan sen i höstas och den ger en mjuk inbjudande sängkänsla jämfört med den betydligt "grövre" sängkappan jag hade tidigare. Kanske dags komplettera med linnelakanen...

Josefine sa...

Det ska bli kul att höra vad du tycker om dem! Jag har själv funderat på att beställa.

purodeco sa...

De ser kjempefine ut. Kan tenke meg at de er enda finere hjemme hos deg med den stilen du beskriver!

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Ah jag tror det blir jättebra, ska bli kul att höra vad du tycker om dem!

My Scandinavian Home sa...

Beautiful! So fresh for spring. I'll definitely have to check out the H&M collection!

purple area sa...

Kul med så många kommentarer, ser ut att vara fler än jag som funderat på de där lakanen.

De blev jättefina, de är så där härligt linneskrynkliga redan från början.

Kramkram

/Susann

Tusenfröjd sa...

Låter ursnyggt! Ha det bäst / Liv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...