"" Purple Area: Fyndat på loppis

söndag, april 06, 2014

Fyndat på loppis

Den här helgens stora kryss i taket är att jag har varit på loppis. Och inte bara det, jag har fyndat. En stor snygg flaska, en damejeanne, blev min för trettio kronor och då ingick dessutom en träställning. Det var så klart på gårdagens Megaloppis i Malmö, och jag slog även till med en gammal trälåda med tryckt text på och en brun gammal resväska. Återstår att se vad jag ska ha dem till, men en gren i flaskan blev det i alla fall idag.


4 kommentarer:

Karina sa...

62696689Fint med glas, trä, puts, grenarna och den ljusgröna växten:))
Alltid kul att fynda på loppis!

purple area sa...

Karina, ja det är ju aldrig fel att fynda, kul att du gillar kombon!

/Susann

Linda - Design Concept sa...

Vilket fint loppisfynd! Har också damejeanner som jag för tillfället har trollhasselgrenar i:)

purple area sa...

Linda, det är ju också ett vinnande concept!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...