"" Purple Area: Hektisk vecka och några tulpaner

fredag, mars 27, 2015

Hektisk vecka och några tulpaner

Det här har varit en minst sagt hektisk vecka som började med att jag hade en presentation av en inredningsidé inför ett nytt kontor. Sen gick jag över till att stirra runt för att få mitt hem i ordning för ett fototeam från England som tog bilder till en ny bok. Det är Niki, bloggaren bakom My Scandinavian Home, som ligger bakom bokprojektet. Dagen efter var jag och fotograf Peter Erlandsson hemma hos Niki i Malmö och gjorde ett hemma-hos-reportage hos henne. Så här ser mina tulpaner inför bok-fotograferingen ut så här någon dag efter. Lite hängiga och spretiga sticker de iväg åt lite olika håll, men ändå rätt fina.





Foto Purple Area

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...