"" Purple Area: Juldukning i ladan

tisdag, december 01, 2015

Juldukning i ladan

Tyvärr har man ju ingen gammal lada som står och skrotar på tomten, ingen lada alls för den delen. Men hade jag haft en skulle jag mycket väl kunna tänka mig att duka upp så här snyggt till jul. Ljusa träbord, träbänkar och pallar med mysiga fårskinn. Naturfärgade löpare på tvären och ett snyggt porslin till det. Kan det bli snyggare? Från VtWonen, se fler inspirerande bilder här.















































Skärmdump VtWonen

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så snyggt det här var!! Har visserligen ett stall, men med lite mer bråte i.. Den här bilden hamnar definitivt i min inspirationsmapp! Tack!
Hälsningar Marie L

purple area sa...

Kul att du gillar Marie och tack för att du lämnar en kommentar! Gör mig så glad!

/Susann

Patrik at Brass&Gold | En inredningsblogg på Hannas Room sa...

Så fin dukning! Trätallrikar känns som det passar extremt bra till julen!

purple area sa...

Patrik, visst är det, jag föll direkt! Och idén med trätallrikar är ju genial!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...